Ana sayfa Forumlar Genel Dev vinç gemisi “Saipem 7000” İstanbul Boğazı’na giriş yaptı

Dev vinç gemisi “Saipem 7000” İstanbul Boğazı’na giriş yaptı

  • Bu konu 0 yanıt içerir, 1 izleyen vardır ve en son 1 hafta önce Aadmin tarafından güncellenmiştir.
1 yazı görüntüleniyor (toplam 1)
  • Yazar
    Yazılar
  • #29740
    Aadmin
    Anahtar yönetici

    Doğal gaz boru hattı döşeme çalışmalarında kullanılan dünyanın üçüncü büyük yarı batık vinç gemisi “Saipem 7000” İstanbul Boğazı’na giriş yaptı.

1 yazı görüntüleniyor (toplam 1)
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
Paylaş:
jojobet giriş jojobet betkom spinco spinco giriş jojobet jojobet giriş